فروش عمده سیسمونی در تهران

فروش عمده سیسمونی در تهران

حتما شما صاحب یک فروشگاه سیسمونی نوزاد هستید و میخواهید لوازم سیسمونی نوزاد را به صورت عمده خریداری کنید. در مقاله ی قبلی در مورد راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد صحبت کردیم و در این مغازه قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که از کجا به صورت عمده لوازم سیسمونی نوزاد خریداری کنید.

ما در بازرگانی نوروزی یکی از مراکز پخش عمده سیسمونی در تهران هستیم و با هدف شناخت بهتر نیاز بازار ، مصرف کننده ، مد و سلایق مخاطب ، ارتباط بین چالش های فعلی و جدید والدین و ورود تکنولوژی به کاهش و یا رفع نیاز های مصرف کننده و تامین کننده کیف گسترده ای از لوازم سیسمونی نوزاد را ارائه می دهیم تا تمامی نیاز های مادر و کودک را پاسخ دهد. گروه بازرگانی نوروزی زیر مجموعه شرکت کارآفرینان پیشتاز اشتبین با نیم قرن سابقه درخشان و موفق در پخش سیسمونی و امر تولید، واردات، صادرات و توزیع محصوالت و نیازمندی های مرتبط با نوزادان ، کودکان و نوجوانان از جایگاهی ممتاز در بین فعالین اقتصادی این عرصه در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است.

در حال حاضر ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز قابل انجام است و میتوانید سیسمونی به قیمت عمده را خریداری کنید. 
ارائه با کیفیت ترین محصولات خارجی و داخلی از معتبرترین برند ها و با کیفیت ترین اجناس از خدمات ماست ؛برندهایی که ارائه می دهیم همگی برند های متنوعی هستند که درتمام نقاط جهان با اختلاف قابل توجهی از رقبای خود در بازار به فروش میرسند. 

برخی از برندهایی که ما در بازرگانی نوروزی به صورت رسمی نمایندگی می کنیم:

برند KIDBOO ( محصول ترکیه)

برند MINIK OIOI( محصول ترکیه)

برند BEBEK EVI( محصول ترکیه)

برند Kikkaboo( محصول مشترک اسپانیا و بلغارستان)

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای همکاری بیشتر و حمایت روز افزونِ همکاران و تامین کنندگان، ما خدماتی از‌ قبیل ارسال رایگان درب به درب ، معرفی کالاهای پرفروش ، استفاده از نظرات واقعی سایر همکاران و انتخاب کالای پر فروش تر ، ثبت سفارش شبانه روزی ، دسترسی همیشگی به کالاهای موجود و ناموجود ، امکان سفارش و ثبت درخواست کالای ناموجود ، اطلاع رسانی های مرتبط ، تخفیفات و کمپین های متنوع و سایر امکانات ارائه می دهیم که همگی در یک سایت و نزد شما تهیه و آماده شده است.

در حال حاضر کلیه مخاطبین سایت شرایط تسویه و قیمت‌ مصرف کننده را در سایت مشاهده میکنند که پس از اهراز هویت همکار و تایید کارشناسان سایت ، شرایط تسویه و قیمت ها به صورت آنی و اتومات برای همکار تغییر می کند و نیاز به اقدام دیگری نیست . 

پس از ثبت سفارش و انتخاب گزینه پرداخت در محل اقدامات لازم جهت صدور فاکتور ، تسویه حساب همکار اعم از نقدی یا قسطی با توجه به سابقه شما در حسابداری مجموعه صورت میگیرد . نکته حائز اهمیت همکاران محترم این است که کلیه سفارشات شما از سایت پس از تایید کارشناسان سایت ، به صورت رایگان تحویل شما خواهد شد .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد