راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد

وسایل سیسمونی کودک جزو خریدهایی هست که قبل از تولد و حداقل تا چند سالگی ادامه دارد. بازار این زمینه فعالیتی همیشه گرم است و والدین برای نوزادانشان به دنبال بهترین وسیله و کیفیت بالا هستند بنابراین خیال شما بابت سوددهی راحت است.
در این مقاله قصد داریم صفر تا صد راه اندازی یک فروشگاه سیسمونی نوزاد را بررسی کنیم و به شما کمک کنیم تا برای راه اندازی کسب و کارتان در این زمینه فعالیتی، تمامی جوانب را بسنجید.


سوددهی فروشگاه سیسمونی نوزاد چقدر است؟ 

شاید اولین سوال برای شما میزان سوددهی این زمینه فعالیتی باشد که دغدغه قابل درکی است. محصولاتی که در فروشگاه سیسمونی نوزاد به فروش میرسند تعداد زیادی هستند و سود متفاوتی دارند. کالاهایی مثل شیشه شیر، پتو، لباس و پستانک از 10 تا 15 درصد و کالاهای بزرگ تر مثل انواع کالسکه ، صندلی ماشین و ... سودی نزدیک به 40 – 50  درصد دارند. همه ی خانواده ها دنبال خرید بهترین اجناس برای کودک خود هستند و اگر محصولات را با قیمت عالی و جنس مرغوب در مغازه ی خود ارائه کنید افراد بیشتری جذب می شنوند و میتوانید تمام اقلام را با سودی منطقی به فروش برسانید.


مکان و موقعیت فروشگاه سیسمونی چه تاثیری در فروش دارد؟

مورد دوم که جزو موارد ابتدایی راه اندازی مغازه سیسمونی نوزاد است، انتخاب مکانی مناسب برای فروشگاست. اگر مالک مغازه هستید که تبریک می گوییم! شما حداقل نصف مسیر را جلو افتاده اید. ولی اگر دنبال مغازه برای اجاره یا رهن هستید، حتما 5 نکته ی زیر را در نظر داشته باشید:
نکته اول:  فروشگاه سیسمونی باید متراژ بزرگی داشته باشد و اگر در خیابان پر رافت و آمد باشد مشتریان بیشتری فروشگاهتان را خواهند دید. فروشگاه های بالای متراژ 50 متر برای این زمینه فعالیتی مناسب تر هستند.
نکته دوم: تنوع کالاهای خود را افزایش دهید. اکثریت خریداران به دنبال فروشگاهی هستن که بتوانند تمامی اقلام مد نظرشان را از یک جا خریداری کنند.اگر تنوع بیشتری داشته باشید مطمئنا فروش بیشتری نیز خواهید داشت .
نکته سوم: دکور فروشگاه را دست کم نگیرید! از رنگ های شاد و کودکانه استفاده کنید. ویترین و دکور مغازه ی شما تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.
نکته چهارم: اگر قصد داشتن فروشگاه در یک پاساژ را دارید، طبقه همکف و طبقه اول بهترین گزینه ی شما خواهند بود زیرا اکثریت مشتریان شما کودکان و مادران باردار هستند که گشت و گذار در طبقات مختلف پاساژ برایشان سخت خواهد بود .

برای راه اندازی مغازه سیسمونی فروشی چه میزان سرمایه لازم است؟

میزان سرمایه با توجه به شهری که در آن ساکن هستید، تجیهزات و تعداد اجناس متفاوت است. برای داشتن یک کسب و کار پایدار رضایت مشتریان از کیفیت محصول از مهم ترین چیزهاست. اجناس و برندهای ترک همچنان طرفداران خود را دارند و با توجه به مناسب بودن قیمت لیر، میتواند خرید مناسبی برای سیمونی باشد. بازرگانی نوروزی وارد کننده ی مستقیم سیسمونی از برندهای معتبری مثل kikkaboo/kidboo … است که میتوانید با قیمت مطلوب و به صورت عمده برای فروشگاه خود از این بازرگانی خریداری کنید. 

اگر تصمیم دارید که برای فروشگاهتان اجناس سیسمونی را به صورت عمده و قیمت مطلوب خریداری کنید، بازرگانی نوروزی در کنار شماست!

با ما تماس بگیرید!

برای فروشگاه سیسمونی چه اجناسی بخریم؟

برای خود استراتژی فروش بچینید. چیزی که شما را بین یک کسب و کار موفق و کسب و کار شکست خوره متمایز میکند انتخاب صحیح و هوشمندانه محصولات است چون در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که شما خود را بین انبوهی از وسیله های غیرقابل فروش خواهید دید که با توجه به وضع اقتصادی اخیر، حتی زیر قیمت خرید هم نمیتوانید آن ها را به فروش برسانید. سرمایه ای که برای راه اندازی فروشگاهتان در نظر میگیرید باید برای موارد زیر خرج شود:

-هزینه اجازه مغازه و آب و برق و گاز

-هزینه تجهیزات و دکوراسیون مغازه 

-موجودی اولیه لوازم سیسمونی 

-بازاریابی و تبلیغات

تجهیزات امنیتی که برای مغازه تهیه میکنید نیز مهم هستند. گیت فروشگاهی و تگ مخصوص، برای فروشگاه سیسمونی نوزاد ضروری است. همچنین نصب دوربین مداربسته هم خیال شما را بابت دزدیده شدن اجناس ریز راحت خواهد کرد.

برای فروشگاه سیسمونی نوزاد چه مجوزهایی لازم است؟

برای فروشگاه سیسمونی نوزاد باید پروانه کسب دریافت کنید.شما می توانید با مدارک زیر به اتحادیه پوشاک منطقه خود مراجعه کنید:
اصل و کپی سند یا اجاره‌ نامه یا قول‌ نامه.
اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت.
سه قطعه عکس رنگی جدید در ابعاد 4*3.
اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی.
تعهد محضری برای دارندگان اجاره‌نامه عادی و رضایت محضری برای دارندگان شریک (الزامی).
دریافت تأییدیه کدپستی واحد صنفی از اداره پست.
دریافت کد رهگیری پیش ثبت‌نام شماره اقتصادی از اداره دارایی و ارائه به دفتر اتحادیه.
هزینه پروانه کسب مبلغ هشتصد هزار تومان و هزینه صدور سایت مبلغ یکصد هزار تومان.
ثبت‌نام اینترنتی چندمرحله‌ای پروانه کسب در سایت ایرانیان اصناف.

چه اسمی برای فروشگاه سیسمونی نوزاد مناسب است؟

انتخاب اسم برای فروشگاه تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد و بهتر است اسم کوتاهی را انتخاب کنید که به راحتی در ذهن مشتری تان بماند. همچنین انتخاب هویت بصری برند بسیار مهم است و بر اساس هویت برندتان اسم مناسب را انتخاب کنید. اقدام بعدی این است که بررسی کنید تشابه با نام برند دیگری وجود نداشته باشد تا بتوانید هم ثبت برند انجام دهید و هم دامنه تان را ثبت کنید در غیر این صورت ممکن است بعد از سال ها تلاش و فعالیت، مجبور باشید اسم برندتان را دو دستی تقدیم به فردی کنید که از قبل با همین نام ثبت برند را انجام داده.

چند پیشنهاد برای دکوراسیون سیسمونی

دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی فروشی میتوانید تاثیر به سزایی در تعداد مشتریان شما داشته باشد پس نباید آن را دست کم بگیرید. 
استفاده از رنگ های شاد و المان های کودکانه می توانند به شما در داشتن بهترین ویترین در بین مغازه های اطرافتان کمک کنند.
همچنین شما میتوانید از نقاشی کودکانه در ویترین فروشگاه خود استفاده کنید، دکوراسیون را طوری بچینید که مشتری شما به تمامی محصولات دید داشته باشد، لباس ها و باقی لوازم سیسمونی نوزاد را فیلتر بندی کنید مثل لباس های دخترانه، لباس های پسرانه، رنگ بندی های مختلف و ... ، استفاده از روشهای مختلف برای نورپردازی در دید بهتر فروشگاه شما بسیار تاثیر دارد و از رنگ هایی استفاده کنید که مناسب کودکان است. 

در ادامه با هم چند ایده برای دکوراسیون و ویترین مغازه سیسمونی کودک را مشاهده می کنیم:

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه سیسمونی نوزاد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد